Кузьма Скрябін мав пророчий дар: мама співака розповіла правду

Він знав про все заздалегідь!


Мати покійного улюбленого співака українців Кузьми Скрябіна розповіла журналістам про те, що її син передчував всі події, які мають статися повідомляє Бджола

Його питали якось на радіо у Львові, як він написав такі пророчі слова “Тікай, бо буде війна”, звідки він мовляв знав про це. А він каже: “Я не знав. я просто написав і все. Воно само прийшло “. У нього просто з’являлися такі речі звідкись. І те, що він загинув саме під час війни, бачите …. Він говорив: “Я не боюся смерті, я боюся війни”. Він з цією війною дуже змінився, настільки він іншими очима почав дивитися на світ, на життя, на все. У нього була якась глибока депресія, неспокій – що буде з цим світом, усіма нами. “Що ж ти прийшла, хто тобі кликав сука-війна в мою хату”, – як він говорив в пісні.

Він Переживав про всіх! Що народ і далі розважається у нічних клубах, влаштовує різні забави, коли там просто вмирають люди, там Іловайський котел і весь цей жах … Він просто не міг це пережити! Він весь час говорив мені: “Мамо, ну як же це вони? Як же все так? Адже вони майже як діти мені, мені 46, а їм по 20-25 років!


Кузьма Скрябін мав пророчий дар: мама співака розповіла правду Кузьма Скрябін мав пророчий дар: мама співака розповіла правду Reviewed by Saha Garasimovich on 11:26:00 Rating: 5