Незвичайна дівчинка, яка успадкувала від матері унікальну зовнішність (фото)

Маленька дівчинка успадкувала мамину зовнішність і унікальність. Вона народилася з білим пасмом волосся, як у її мами.

Яка ймовірність того, що навіть чотири члени однієї сім’ї народжуються з однаково білим пасмом? Ви напевно погодитеся, що шанси не великі.

Подібна ситуація сталася в сім’ї маленької Анни в штаті Південна Кароліна. Цій маленькій красивій дівчинці всього 18 місяців, і народилася вона з тією самою міткою, що і її мати Бріанна , яка в свою чергу успадкувала біле пасмо волосся від своєї прабабусі.

Білі волосся проявилися через відсутність пігменту у волоссі і шкірі.

“Ми не знаємо, з якого покоління це почалося. Але моя прабабуся Міллі була прийомною дитиною в сім’ї і ніколи не зустрічала своїх батьків. Моя мама теж має біле пасмо. Я така народилась, а тепер і моя донечка. Подивіться, хіба це не гарно? “, – говорить Бріанна .

“Коли я побачила доньку в перший раз у себе на руках і помітила біле волосся, я подякувала Богові за те, що вона схожа на мене. Я така щаслива!”, – додала мати Анни.


Незвичайна дівчинка, яка успадкувала від матері унікальну зовнішність (фото) Незвичайна дівчинка, яка успадкувала від матері унікальну зовнішність (фото) Reviewed by Saha Garasimovich on 17:20:00 Rating: 5