СЕНСАЦІЙНІ ОДКРОВЕННЯ ФІЗИКА ВОЛОДИМИРА ЄФРЕМОВА, ДИВОМ повернувся з того світу

«Цілком можливо, що за межами сприйняття наших почуттів ховаються світи, про які ми й не підозрюємо ...»
~ Альберт Ейнштейн


Ведучий конструктор ОКБ «Імпульс» Володимир Єфремов помер раптово. Зайшовся в кашлі, опустився на диван і затих. Родичі спочатку не зрозуміли, що сталося жахливе.

Подумали, що присів відпочити. Наталія першою вийшла із заціпеніння. Торкнула брата за плече:

- Володя, що з тобою?

Єфремов безсило завалився на бік. Наталя спробувала намацати пульс. Серце не билося! Вона стала робити штучне дихання, але брат не дихав.

Наталя, сама медик, знала, що шанси на порятунок зменшуються з кожною хвилиною. Намагалася «завести» серце, масажуючи груди. Закінчувалася восьма хвилина, коли її долоні відчули слабкий відповідь поштовх. Серце включилося. Володимир Григорович почав дихати сам.

- Живий! - Обняла його сестра. - Ми думали, що ти помер. Що вже все, кінець!
- Кінця немає, - прошепотів Володимир Григорович. - Там теж життя. Але інша. Краще ...
Володимир Григорович записав пережите під час клінічної смерті у всіх подробицях. Його свідчення безцінні. Це перше наукове дослідження загробного життя вченим, який сам пережив смерть. Свої спостереження Володимир Григорович опублікував в журналі «Науково-технічні відомості Санкт-Петербурзького державного технічного університету», а потім розповів про них на науковому конгресі.

Його доповідь про загробне життя став сенсацією.

- Придумати таке неможливо! - Заявив професор Анатолій Смирнов, голова Міжнародного клубу вчених.

перехід
Репутація Володимира Єфремова в наукових колах бездоганна.

Він великий фахівець в області штучного інтелекту, довгий час працював в ОКБ «Імпульс». Брав участь у запуску Гагаріна, зробив внесок у розробку новітніх ракетних систем. Чотири рази його науковий колектив отримував Державну премію.

- До своєї клінічної смерті вважав себе абсолютним атеістом, - розповідає Володимир Григорович. - Довіряв тільки фактам. Всі міркування про загробне життя вважав релігійним дурманом. Чесно кажучи, про смерть тоді не думав. Справ на службі було стільки, що й за десять житті не розсьорбати. Далі лікуватися було колись - серце шаліло, хронічний бронхіт замучив, інші хвороби дошкуляли.

12 березня в будинку сестри, Наталії Григорівни, у мене стався напад кашлю. Відчув, що задихаюся. Легені не слухалися мене, намагався зробити вдих - і не міг! Тіло стало ватяним, серце зупинилося. З легких з хрипом і піною вийшов останній повітря. У мозку промайнула думка, що це остання секунда мого життя.

Але свідомість чомусь не відключилася. Раптом з'явилося відчуття надзвичайної легкості. У мене вже нічого не боліло - ні горло, ні серце, ні шлунок. Так комфортно почував себе тільки в дитинстві. Чи не відчував свого тіла і не бачив його. Але зі мною були всі мої почуття і спогади. Я летів кудись по гігантської трубі. Відчуття польоту виявилися знайомими - подібне траплялося раніше уві сні. Подумки спробував сповільнити політ, поміняти його напрямок. Вийшло! Жаху і страху не було. Тільки блаженство. Спробував проаналізувати те, що відбувається. Висновки прийшли миттєво. Світ, в який потрапив, існує. Я мислю, отже, теж існую. І моє мислення має властивість причинності, раз воно може змінювати напрямок і швидкість мого польоту.

труба
- Все було свіжо, яскраво і цікаво, - продовжує свою розповідь Володимир Григорович. - Моя свідомість працювало зовсім інакше, ніж раніше. Воно охоплювало всі відразу одночасно, для нього не існувало ні часу, ні відстаней. Я милувався навколишнім світом. Він був немов згорнутий в трубу. Сонця не бачив, усюди рівний світло, не відкидає тіней. На стінках труби видно якісь неоднорідні структури, що нагадують рельєф. Не можна було визначити, де верх, а де низ.

Спробував запам'ятовувати місцевість, над якою пролітав. Це було схоже на якісь гори.

Ландшафт запам'ятовувався без жодних зусиль, обсяг моєї пам'яті був воістину бездонним. Спробував повернутися в те місце, над яким вже пролетів, подумки уявивши його. Все вийшло! Це було схоже на телепортацію.

телевізор
- Прийшла шалена думка, - продовжує свою розповідь Єфремов. - До якої міри можна впливати на навколишній світ? І чи не можна повернутися в своє минуле життя? Подумки представив поламаний телевізор зі своєї квартири. І побачив його відразу з усіх боків. Я звідкись знав про нього все. Як і де він був сконструйований. Знав, де була здобута руда, з якої виплавили метали, які використані в конструкції. Знав, який сталевар це робив. Знав, що він одружений, що у нього проблеми з тещею. Бачив все пов'язане з цим телевізором глобально, усвідомлюючи кожну дрібницю. І точно знав, яка деталь несправна. Потім, коли мене реанімували, поміняв той транзистор Т-350 і телевізор заробив ...

Було відчуття всесильність думки. Наше КБ два роки билося над вирішенням складної задачі, пов'язаної з крилатими ракетами. І я раптом, представивши цю конструкцію, побачив проблему у всій багатогранності. І алгоритм вирішення виник сам собою.

Потім я записав його і ВПРОВАДИВ ...

Бог
Усвідомлення того, що він не один на тому світі, прийшло до Єфремова поступово.

- Моє інформаційну взаємодію з навколишнім оточенням поступово втрачало односторонній характер, - розповідає Володимир Григорович. - На сформульоване питання в моїй свідомості з'являвся відповідь. Спочатку такі відповіді сприймалися як природний результат роздумів. Але надходить до мене інформація стала виходити за межі тих знань, якими володів за життя. Знання, отримані в цій трубі, багаторазово перевищували мій колишній багаж!

Я усвідомив, що мене веде Хтось всюдисущий, що не має меж. І Він має необмежені можливості, всесильний і сповнений любові. Цей невидимий, але відчутний всім моїм єством суб'єкт робив все, щоб не налякати мене. Я зрозумів, що це Він показував мені явища і проблеми у всій причинно-наслідкового зв'язку. Я не бачив Його, але відчував гостро-гостро. І знав, що це Бог ...

Раптом я помітив, що мені щось заважає. Мене тягли назовні, як морквину з грядки. Не хотілося повертатися, все було добре. Все замигтіло, і я побачив свою сестру. Вона була переляканою, а я сяяв від захвату ...

порівняння
Єфремов в своїх наукових роботах описав загробний світ за допомогою математичних і фізичних термінів. У цій статті ми вирішили спробувати обійтися без складних понять і формул.

- Володимире Григоровичу, з чим можна порівняти світ, в який ви потрапили після смерті?

- Будь-яке порівняння буде невірним. Процеси там протікають не лінійно, як у нас, вони не розтягнуті в часі. Вони йдуть одночасно і на всі боки. Об'єкти «на тому світі» представлені у вигляді інформаційних блоків, зміст яких визначає їх місцезнаходження та властивості. Все і вся знаходиться один з одним в причинно-наслідкового зв'язку. Об'єкти і властивості укладені в єдину глобальну інформаційну структуру, в якій все йде по заданих провідним суб'єктом - тобто Богом - законам. Йому підвладне виникнення, зміну або видалення будь-яких об'єктів, властивостей, процесів, в тому числі ходу часу.

- Наскільки вільний там в своїх вчинках людина, його свідомість, душа?

- Людина, як джерело інформації, теж може впливати на об'єкти в доступній йому сфері. За моєю волею змінювався рельєф «труби», виникали земні об'єкти.

- Схоже на фільми «Солярис» і «Матриця» ...

- І на гігантську комп'ютерну гру. Але обидва світу, наш і потойбічний, реальні. Вони постійно взаємодіють один з одним, хоч і відокремлені один від іншого, і утворюють в сукупності з керуючим суб'єктом бог - глобальну інтелектуальну систему.

Наш світ більш простий для осмислення, він має жорсткий каркас констант, що забезпечують непорушність законів природи, сполучною події початком виступає час.

У потойбічному світі констант або немає взагалі, або їх значно менше, ніж в нашому, і вони можуть змінюватися. Основу побудови того світу становлять інформаційні утворення, що містять всю сукупність відомих і ще невідомих властивостей матеріальних об'єктів при повній відсутності самих об'єктів. Так, як на Землі це буває в умовах моделювання на ЕОМ. Я зрозумів - людина бачить там те, що хоче бачити. Тому опису загробного світу людьми, що пережили смерть, відрізняються один від одного. Праведник бачить рай, грішник - пекло ...

Для мене смерть була нічим не передається радістю, що не порівнянної ні з чим на Землі. Навіть любов до жінки в порівнянні з пережитим там - ніщо ....

Біблія
Святе Письмо Володимир Григорович прочитав вже після свого воскресіння. І знайшов підтвердження своїм посмертному досвіду і своїм думкам про інформаційну сутність світу.

- В Євангелії від Іоанна сказано, що «на початку було Слово, - цитує Біблію Єфремов. - І Слово було у Бога, і Слово було Бог. Воно було спочатку у Бога. Все через Нього повстало, і без Нього ніщо не почало бути, що почало бути ». Чи не це натяк на те, що в Писанні під «словом» мається на увазі якась глобальна інформаційна суть, що включає в себе всеосяжне зміст всього?

Свій посмертний досвід Єфремов застосував на практиці. Ключ до багатьох складних завдань, які доводиться вирішувати в земному житті, він приніс звідти.

- Мислення всіх людей має властивість причинності, -говорить Володимир Григорович. - Але мало хто здогадується про це. Щоб не завдати зла собі і іншим, потрібно слідувати релігійним нормам життя. Святі книги продиктовані Творцем, це техніка безпеки людства ...

- Володимир Єфремов: «Смерть для мене зараз не страшна. Я знаю, що це двері в інший світ »

СЕНСАЦІЙНІ ОДКРОВЕННЯ ФІЗИКА ВОЛОДИМИРА ЄФРЕМОВА, ДИВОМ повернувся з того світу СЕНСАЦІЙНІ ОДКРОВЕННЯ ФІЗИКА ВОЛОДИМИРА ЄФРЕМОВА, ДИВОМ повернувся з того світу Reviewed by Василь Іваночко on 14:56:00 Rating: 5