"Київ віршам не вірить" – реакція соцмережі на вірш-відповідь українцям Івана Дорна. ВІДЕО

Відомий український співак Іван Дорн нарешті вперше  прокоментував ситуацію, що склалася навколо його персони після виходу скандального інтерв'ю з російським журналістом Юрієм Дудем.


Поетичне відеозвернення до українців він опублікував на своїй сторінці в соцмережі Facebook.  
Наводимо текст повністю:

"Не смог бы никогда подумать, что все ведомые в стране

Сведут причину всех конфликтов и всей политики на мне.

Хотя тут все закономерно - я говорю "не так, як всі",

А значит будут непременно вертеть меня вокруг оси:

Выдавливать из темы строки и капать в уши самый сок

Тем, кто сидит на этом соке и не читает между строк.

В своей свободе современной я не учел всех тех людей,

Кто не свободен ежедневно посредством стен из новостей.

Те величали меня рьяно "главным предателем страны",


"Тупым уродом", "наркоманом"... Все знали, с ног до головы.

Я не оспариваю мнения, но я при этом не сдаюсь.

И к счастью или к сожалению, я музыкантом остаюсь.

Ребят, я слишком бородатый для ваших выбритых постов,

Я никогда не буду правдой для тех, кто сам не есть таков.

Пусть знают те, кто желал мне страстно "покойся с миром, Дорн Иван",

Со мной в гробу мой украинский паспорт, спрятан во внутренний карман."


Однак навіть таке звернення не змогло повністю пом'якшити ставлення до скандального співака. Так, в мережі зазначили, що Дорн звернувся до українців тільки після того, як в Одесі скасували його виступ.

"Якщо ти музикант і поза політикою - так і будь поза політикою, а не старайся догодити і тим і іншим. Он Віра Брежнєва, наприклад. Катається по обом країнам, але немає жодного висловлювання про політику, так її ніхто і не гнобить. А Іван таки дурником виявився, бач, закрутився як вуж на сковороді))))), – написала Ksenia Mur.

"Я дістаю з широкого внутрішнього карману, папірець особливо цінної ваги, дивіться телепні, я громадянин, а заробляти можна й в окупантів, –  написав Valeryan Sorochinsky.

"Дуже "вчасно". Якраз через день після відміни концерту в Одесі... совпадєніє? Далі ви самі знаєте...",   – написав Андрій Чайка.

"Віршами, Ваню, горю не допоможеш)), Київ сльозам не вірить))",  – прокоментувала відео Olga Suzuki.



"Київ віршам не вірить" – реакція соцмережі на вірш-відповідь українцям Івана Дорна. ВІДЕО "Київ віршам не вірить" – реакція соцмережі на вірш-відповідь українцям Івана Дорна. ВІДЕО Reviewed by Ivan on 14:35:00 Rating: 5