“УКРАЇНА МАЄ ТАЛАНТ”: ДИТИНА СВОЇМ ВИСТУПОМ ДОВЕЛА ЗАЛ ДО СЛІЗ (ВІДЕО)


На талант-шоу “Україна має талант. Діти”, яке транслює один з українських телеканалів, 11-річний Артем Венгринович виступив з незвичайним номером. У розмовному жанрі хлопчик прочитав монолог від імені сироти, яким вразив журі та весь зал, пише obozrevatel

Артем розповів історію про те, як помирав його друг з дитбудинку і задавав питання дорослим, від яких у них текли сльози.

“В дитбудинку у мене є друг. Точніше, був один. Одного разу я  відвідував його в лікарні. Стою я на підвіконні, тримаюся однією рукою за віконну раму і чую: тітка Олена, а можна я не помру? Літня, за 70 років санітарка , здригнулася всім тілом. Звикнути до такого не можна. Не вміє людина до такого звикати “, – читав Артем.

“А рак, СНІД, багато інших смертельних хвороб, які ви не можете перебороти. Ви не те, щоб не можете, ви не хочете. Я стою, тримаюся за віконну раму і розумію, що я зараз повинен танцювати перед Сашком, розповідати, що твориться на вулиці, як пацани люблять грати в футбол, сніжки, хокей, у що там вони люблять грати? “.

“У нас в рік зникає безвісти десятки тисяч пацанів і дівчат. А вам ніколи! У вас же є важливіші справи. Таких як ми, сиріт, можна залишити на потім” – виступаючи, говорив Артем.

Свій виступ хлопчик закінчив “листом від мами”.

Члени журі та публіка в залі відзначили його талант. Артем пройшов до наступного етапу талант-шоу.

Джерело
“УКРАЇНА МАЄ ТАЛАНТ”: ДИТИНА СВОЇМ ВИСТУПОМ ДОВЕЛА ЗАЛ ДО СЛІЗ (ВІДЕО) “УКРАЇНА МАЄ ТАЛАНТ”: ДИТИНА СВОЇМ ВИСТУПОМ ДОВЕЛА ЗАЛ ДО СЛІЗ (ВІДЕО) Reviewed by Ivan on 10:23:00 Rating: 5