МАКС РЕПОСТ!!! Увага, УСІМ БАТЬКАМ!Серед підлітків набирає популярності нова смертельна гра. Ще жорстокіша, ніж СИНІЙ КИТ!


Після шокуючої історії в Чернігові з побиттям дівчинки однолітками ми продовжує досліджувати цю тему. 

Виявилося, що приводом для насильства серед школярів може стати не тільки який-небудь конфлікт або грубе слово, але й… одяг, якщо він не відноситься до певних марок.\

Модний рух називається «Топ шмот». У школах травлять дітей, у яких немає одягу дорогих брендів. Причому Zara і Bershka не вважаються, потрібні бренди з цінами вище середнього — Lacoste, Tommy Hilfiger, Comme des Garcons, Alpha Industries, Kappa, New Balance, The North Face і Stone Island, де футболка коштує від 1500 грн, джинси і кросівки — від 4200 грн.

При цьому на вулицях навпаки — «модник» може стати жертвою як раз за те, що вдягнувся в ці бренди. У поліції кажуть, що до них з подібними випадками не зверталися, а психологи пояснюють сучасний тренд підлітковим дозріванням.

Просять відвезти в секонди 

Про моду на «Топ шмот» ми дізналися від мами 7-класниці Юлії з Немішаєве Київської області. Дочка буквально благала її поїхати на вихідні у Київ і купити речі з етикетками вищевказаних фірм.

«Дітей, у яких немає футболок і кофт з такими лейбочками, в школі травлять. Можуть принижувати, знущатись і навіть бити. Речі дуже дорогі, одна футболка коштує близько 2,5 тис. грн. Але дочка просить повезти її в секонд. Мовляв, неважливо, що річ ненова — головне, щоб на ній був лейбл.

Причому це не тільки у нас таке, але і в сусідніх містах. Всі батьки у вихідні везуть своїх чад на Академмістечко в Київ, де купа секондів. В наш час таке явище виглядає дуже дико», — поскаржилася нам Аліна.

МАКС РЕПОСТ!!! Увага, УСІМ БАТЬКАМ!Серед підлітків набирає популярності нова смертельна гра. Ще жорстокіша, ніж СИНІЙ КИТ! МАКС РЕПОСТ!!! Увага, УСІМ БАТЬКАМ!Серед підлітків набирає популярності нова смертельна гра. Ще жорстокіша, ніж СИНІЙ КИТ! Reviewed by Ivan on 14:31:00 Rating: 5