У СИЛАХ АТО ВИЯВИЛИ “БАРАКА ОБАМУ”: СОЦМЕРЕЖІ ВРАЗИЛА ЙОГО ІСТОРІЯ (ФОТО)


Журналіст Юрій Бутусов розповів у своєму Facebook захоплюючу історію про волонтера української армії, який неймовірно схожий на колишнього президента США Барака Обаму.

50-річний Олександр Жамойдо – один із героїв Майдану, колишній машиніст метро, волонтер і лідер “Правого сектора” Києво-Святошинського району Києва. Його позивний – “Циган”, але також “клеїться” новий позивний – “Обама”.

По “Обамі” стріляли на Майдані з помпової зброї. Після того, як лікарі поставили його на ноги, чоловік зрозумів, що потрібен своїй країні, а революція не закінчена.

“Я бачу як у сповільненій зйомці, як стій “беркутів” розсувається, і знизу з’являється стрілок з рушницею, і він цілиться прямо в мене. Я бачу, а ніяк не реагую, ну все як у кіно! І він стріляє! Потім експертиза встановила з рушниці “Форт-500″ в мене вистрілили зарядом картечі. Це незаконно. Я отримав вісім влучень картеччю в упор. 4 – у ногу, 1 – у руку навиліт, 1 – у сідницю, 2 – у живіт. Мене занесли в Будинок профспілок, і фельдшер Стас, із заходу України, я його знайшов пізніше, надав мені першу допомогу. Дивлюся, ніби ходжу, а Будинок профосоюзов горіти почав”, – згадав Жамойдо.

Картеч зачепила печінку активіста, пробила товстий і тонкий кишечник. Через несвоєчасне надання медичної допомоги у Жамойда почався перитоніт.

“Лікарі мене повернули з того світу, мені пощастило. Значить, для чогось я потрібен. Для мене революція не закінчена. Зараз я глава Києво-Святошинської районної організації Добровольчого українського корпусу “Правий сектор”. Інвалід 3-ї групи”, – розповів Жамойдо.

Напередодні Великодня “Обама” з соратниками зібрали п’ятитонну машину подарунків, пасок, яєць, і виїхали на фронт привітати воїнів. Заїжджали в усі підрозділи поспіль від Авдіївки до Волновахи. Під Авдіївкою і було зроблено фото “Обами”, яке стало популярним у мережі.

Читайте також: Турчинов пожартував, що Україні, завершуючи АТО, головне – не проскочити кордон

“Мене це теж дуже веселить. Тепер всі друзі вимагають, що я взяв собі новий позивний, називають мене тепер “Обамич”. Ну це все весело, а ми будемо продовжувати наші поїздки. Наступного разу ми поїдемо допомагати дітям у дитячих будинках у зоні АТО. Ми їхали допомагати нашим бійцям, але діти вимагають набагато більшої допомоги. А ми ж за їхнє майбутнє воюємо”, – зазначив волонтер.

Указом президента України від 18 лютого 2017 року Олександр Людвигович Жамойдо за активну участь у Революції Гідності нагороджений орденом “За мужність” 3-го ступеня.


У СИЛАХ АТО ВИЯВИЛИ “БАРАКА ОБАМУ”: СОЦМЕРЕЖІ ВРАЗИЛА ЙОГО ІСТОРІЯ (ФОТО) У СИЛАХ АТО ВИЯВИЛИ “БАРАКА ОБАМУ”: СОЦМЕРЕЖІ ВРАЗИЛА ЙОГО ІСТОРІЯ (ФОТО) Reviewed by Ivan on 13:13:00 Rating: 5