Дорогу корупції!!! Відтепер вся медицина офіційно стане платною, деталі нового закону шокують


Верховна Рада України прийняла в цілому закон №2309-д «Про вдосконалення законодавства у питаннях діяльності закладів охорони здоров'я».


За дане рішення проголосували 280 народних депутатів. Даний закон передбачає надання автономій клінікам. Як заявила глава комітету Верховної Ради з питань охорони здоров'я Ольга Богомолець, законом передбачено комплексно реформувати систему охорони здоров'я для створення в Україні мережі державних і комунальних закладів охорони здоров'я з достатнім рівнем самостійності, для надання ефективного і своєчасного медичного забезпечення населення.

Зокрема, в законі визначено, що заклади охорони здоров'я зможуть використовувати кошти, отримані від юридичних і фізичних осіб. При цьому наголошується, що зміна основного виду діяльності державного та комунального закладу охорони здоров'я для медичного обслуговування населення у зв'язку із зміною його організаційно-правової форми забороняється. Також, згідно з прийнятим законом, при державних і комунальних закладах охорони здоров'я будуть створені наглядові ради.

Дорогу корупції!!! Відтепер вся медицина офіційно стане платною, деталі нового закону шокують Дорогу корупції!!! Відтепер вся медицина офіційно стане платною, деталі нового закону шокують Reviewed by Ivan on 10:28:00 Rating: 5