ЦЕ повинна прочитати кожна дівчина…! Крик душі хлопця… або, вся правда про жінок?!!!


Мене часто запитують, ось ти симпатичний, начитаний, з тобою цікаво спілкуватися на будь-яку тему, тобі 22 роки, а чому ти досі без дівчини?

— А тому що 70% жіночого населення це хто?

Це -тусовщіци, які навіть яєчню самі посмажити не можуть, якщо і можуть, то згорить сто пудів.

Це — овечки, які крім як продавати стільникові телефони нічого не вміють.

Це — мрійниці, які чекають все свого олігарха на білому Лексусі до самої старості, це — зірки, які вважають, що крім неї, в принципі, нікого не повинно існувати.

— Жити в кредит це не є шик, настала криза і все, навіщо я за такого невдаху заміж вийшла? А що ти зробила для того, що б якось підтримати людину? Так ні хера не зробила, далі свого французького манікюру нічого не бачиш. Романтика, романтика це не є, блін, посиденьки в якомусь клубі попиваючи Ред Булл з горілкою і дивуючись на наступний ранок, чому я погано чую!

Якщо хлопець не курить і не вживає нічого, це не означає що він лох або мамин синочок-ботанік, тому що він думає, що у нього будуть нормальні здорові діти, і не ходить в 20 градусний мороз з відкритим торсом, бо це, бачте чи, зараз модно!

І ходжу я зі звичайною зачіскою, бо хоч як то намагаюся залишитися мужиком і виділитися від стада гомосеків, яких ззаду не визначиш хлопець це чи дівчина. І якщо я дзвоню постійно, коли ви не берете трубку, тому що подружці тато купив нову машину, або стирчала в пробці і не чула, не тому що я ревную або нав’язуюся, а тому що я переживаю, чи все нормально з моєю улюбленою і не потрапила вона, як завжди, в яку-небудь жопу.

Я не буду готувати їсти чи мити посуд тому що у мене НІГТІ! ААААААААААА а дітей ти чим годувати будеш? Нігтями?

Або Ред Буллом?

Маленькі діти не харчуються пельменями «Морозко»! І »Дом-2″ це не життя, це шоу! І якщо там Рома кинув Олену, тільки тому, що вона наділу не рожеві стрінги, а чорні, я так не роблю у мене навіть думок таких в самі мої п’яні дні немає!

І якщо я говорю, що люблю, значить так воно і є і я не намагаюся тебе тим самим розкрутити на секс, тому що я розкрутив тебе ще в перший день нашого знайомства. Ось так би мені хотілося відповісти, але не можу, тому що це дуже довго) і це все сумно. А решта 30%, а спробуй їх зустріти в цьому складному мегаполісі де кожен намагається виглядати гламурним і на справжні почуття немає часу!


ЦЕ повинна прочитати кожна дівчина…! Крик душі хлопця… або, вся правда про жінок?!!! ЦЕ повинна прочитати кожна дівчина…! Крик душі хлопця… або, вся правда про жінок?!!! Reviewed by Василь Іваночко on 14:24:00 Rating: 5