Молитва життя

Чудова молитва, яку варто прочитати, вивчити і час від часу повторювати:


Зруйнуй в мені те, що потребує руйнуванні. Зміцни то, що потребує зміцнення.

Використовуй мене. Твори мною, намалюй мною кожну краплю на полотні життя. Допоможи мені жити повним унікальною життям, ходити по лісі неходженій раніше доріжкою.

Покажи мені, як любити глибше, ніж я коли-небудь бачив можливості.

Тримай перед моїм обличчям то, від чого я відвертався.

Допоможи мені пом'якшити і розслабитися, повністю прийнявши те, з чим я все ще перебуваю в стані війни.

Якщо я щось тримаю, допоможи мені це відпустити.

Дай мені проблеми, боротьбу і, здавалося б, нездоланні перешкоди, якщо вони принесуть ще глибше смиренність і довіру до життя.

Допоможи мені сміятися над своєю серйозністю.

Дозволь мені знайти гумор у темряві.

Покажи мені глибоке почуття спокою в розпалі бурі.

Не приховуй мене від істини. Ніколи.

Нехай вдячність буде моїм гідом.

Нехай прощення стане моєю мантрою.

Нехай цей момент буде моїм постійним супутником.

Дозволь мені побачити твоє обличчя в кожному обличчі.

Дозволь мені відчути твоє тепле присутність в моєму власному присутності.

Підтримай мене, коли я оступлюсь.

Дихай мною, коли я не зможу дихати.

Дай мені вмерти живим, а не жити мертвим.


Молитва життя Молитва життя Reviewed by Василь Іваночко on 23:27:00 Rating: 5