"Зобов'язані розуміти російську". Розмова з представником ПриватБанку

Як наче головою об стінку стукаєшся...


Розмова з представниками ПриватБанк:

- У мене оплата в Інтернеті не проходить. Замість звичної смски, телефонує автомат і диктує пароль. Іноземною мовою. Я не розумію.

- Як іноземною? Якою?

- Російською.

- Російська - це не іноземна (серйозно?!)

- Для мене іноземна... Я розумію українською або англійською. У вас є вибір. Надішліть мені пароль смскою або іншою мовою.

- Але вам треба лише запам'ятати три цифри.

- Але я ж можу не розуміти іноземну мову? Якщо вам диктуватимуть цифри китайською, ви ж не зрозумієте?

- Але ж до вас не говорять китайською.

- Так, але ми в Україні, і я не зобов'язана розуміти російську.

- Але якщо ви хочете отримати послугу, ви повинні зрозуміти.

Серйозно? Тепер виявляється я зобов'язана знати російську мову, щоб отримати послугу? На території України для сфери обслуговування виявляється недостатньо знати державної мови?!

ПриватБанк, прошу пояснень та відповіді як вирішити ситуацію, тому що в усіх налаштування у мене у вашій системі стоїть українська мова, сторінка з якої йшла оплата - англійською, звідки тут вилізла російська мова?!

"Зобов'язані розуміти російську". Розмова з представником ПриватБанку "Зобов'язані розуміти російську". Розмова з представником ПриватБанку Reviewed by Василь Іваночко on 17:53:00 Rating: 5